Reklamacje i zwroty

 ROZWIĄZANIE UMOWY,  ZWROTY

 1. Bardzo prosimy o przemyślane zakupy gdyż koszty transportu zwrotnego są pokrywane przez Was.  Prezentowane przedmioty posiadają opis, zdjęcia można też przed kupnem zadać dodatkowe pytania.

2. KLIENT może odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia mailowo na adres kontakt@mebleartdesign.pl lub za pośrednictwem poczty na adres korespondencyjny Meble Art Design Anna Włodarczyk ul. Klemensiewicza 18/39  70-136 Szczecin przed jego upływem. Koszty zwrotu zakupionego towaru obciążają Klienta.

3. Towary zakupione w cenach promocyjnych   w ramach wyprzedaży organizowanych sezonowo, NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI.

4. Odstąpienie od umowy NIE JEST MOŻLIWE w przypadku mebli wykonywanych na indywidualne zamówienie wg. specyfikacji klienta (meble robione od podstaw,meble które zostały poddane renowacji i wykończone wg. wytycznych klienta). 

5. Zakupiony towar jeśli jest nieuszkodzony i nie używany można zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostarczenia. Koszty transportu zwrotnego i dowozu mebla do Meble Art Design pokrywa Kupujący. Zwrot kwoty zakupu  następuje przelewem  z chwilą dostarczenia mebla i oceny jego stanu - uszkodzeń ,śladów użytkowania.  Jeśli takowe zostaną stwierdzone kwota nie zostanie zwrócona a Kupujący będzie zobowiązany do odbioru mebla lub zapłaty za przesyłkę zwrotną  w ciągu 7 dni.

Zwrot może nastąpić tylko poprzez nasz transport. Nie przyjmujemy zwrotów za pośrednictwem firm kurierskich i za pobraniem. Jeśli chcą Państwo zwrócić mebel prosimy o kontakt w celu ustalenie kiedy ktoś ze współpracujących z nami firm będzie w Państwa okolicy. Kwotę za transport zwrotny należy uregulować u kierowcy podczas odbioru od Państwa przesyłki. Przypominamy również, że meble powinny być należycie zabezpieczone do transportu - w taki sposób w jaki do Państwa dotarły.

 

REKLAMACJE

 

1. Gwarancja na  meble wynosi 12 miesięcy i obejmuje jedynie meble , które sprzedawane przez nas jako meble PO RENOWACJI i ROBIONE OD PODSTAW NA ZAMÓWIENIE. Nie obejmuje mebli w oryginalnym stanie i oczyszczonych. Zakres gwarancji jest ograniczony.

2. Gwarancja obejmuję naprawę ukrytych wad przedmiotu, które powstały przed odbiorem mebla przez klienta a które ujawnią się w okresie użytkowania.

Wszelkie wady ukryte nie będące skutkiem niewłaściwego transportowania prosimy zgłaszać niezwłocznie   po otrzymaniu przesyłki lub wystąpienia wady w trakcie użytkowania w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.

3.  W pierwszej kolejności proponujemy aby naprawić zakupiony mebel na miejscu przy pomocy lokalnych rzemieślników a my zwrócimy  koszt takiej naprawy (ustalamy wcześniej czy koszt mieści się w cenie w której my wykonalibyśmy taką usługę).

4. Jeśli nie odpowiada Państwu powyższe rozwiązanie lub koszt usługi wykonanej na miejscu jest zbyt wysoki  uszkodzone lub wadliwe meble zostaną odesłane do nas celem dokonania stosownych napraw. Jeśli mebel po dokonaniu napraw nie stracił swojej wartości użytkowej jest odsyłany do Klienta.

Należy pamiętać, że w przypadku produktów unikatowych, wykonanych ręcznie, pojedynczych egzemplarzy trudnych do odtworzenia w identycznej postaci nie możemy zagwarantować, iż produkt zostanie wymieniony na taki sam, jeśli naprawa nie będzie możliwa. W tej sytuacji Meble Art Design  zaproponuje zwrot pieniędzy.

5. Uszkodzony produkt można dostarczyć osobiście ,jeśli jest przesyłany to koszt wysyłki pokrywa Kupujący. Meble Art Design  natomiast pokrywa koszty odesłania naprawionego przedmiotu  jeśli reklamacja okaże się zasadna.

Reklamacje należy składać mailowo na adres kontakt@mebleartdesign.pl  w tytule wpisując REKLAMACJA lub listownie na adres korespondencyjny Meble Art Design Anna Włodarczyk ul. Klemensiewicza18/39  70-136 Szczecin. Prosimy o dokumentacje zdjęciową. Reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia. Jeśli reklamacja będzie uznana skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia możliwych rozwiązań.Jeśli mebel będzie odsyłany do nas  otrzymują państwo drogą mailową lub telefonicznie informacje o czasie dostarczenia osobistego mebla lub czasie w którym jest możliwość przekazania mebla naszej zaufanej firmie transportowej  (dostarczenie mebla jest możliwa tylko za pośrednictwem wysyłanej przez nas firmy transportowej - opłata za transport musi być uregulowana u kierowcy). Czas realizacji naprawy reklamacyjnej zależy od  rodzaju uszkodzenia i ewentualnych prac  renowacyjnych. Maksymalny czas realizacji wynosi 3 miesiące od dostarczenia do nas mebla.

6.Jeżeli Klient stwierdzi niezgodność dostarczonych towarów z zamówieniem wówczas zobowiązany jest niezwłocznie wysłać zawiadomienie o zauważonych wadach  bądź niezgodności telefonicznie lub mailem na adres:kontakt@mebleartdesign.pl bądź pocztą na adres: Meble Art Design Anna Włodarczyk, Meble Art Design Anna Włodarczyk ul. Klemensiewicza18/39  70-136 Szczecin.

Jeśli klient zauważy niezgodność dostarczonego towaru w chwili dostarczenia przesyłki  prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny pod nr. 690631362. Jeśli w trakcie rozmowy ustalimy faktyczną niezgodność Klient nie będzie zobowiązany do odbioru przesyłki i opłaty za transport.

 Jeżeli dostarczone towary są niezgodnie ze złożonym zamówieniem wyłącznie ilościowo, wówczas Klient zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Meble Art Design o zaistniałej niezgodności, a Meble Art Design prześle Klientowi na swój koszt brakujące towary.

Meble Art Design  rozpatrzy reklamacje dotyczącą niezgodności dostarczonych towarów po odbiorze przesyłki w terminie 14 dni od zgłoszenia zawiadomienia. W przypadku uznania reklamacji towar niezgodny z zamówieniem wymieniony zostanie na właściwy ( pod warunkiem, że wcześniej wysłany towar będzie  nie uszkodzony i nie będzie nosił śladów użytkowania), a jeżeli jest to niemożliwe Meble Art Design zaoferuje do wyboru Klienta: inny towar dostępny w sklepie internetowym lub zwróci równowartość ceny zakupionego towaru. W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dotyczącego niezgodności towaru , Meble Art Design pokryje koszt jego przesłania do Meble Art Design i prześle właściwy towar na swój koszt.

 

Gwarancja nie obejmuje:

1. Mebli , które nie są po renowacji i noszą ślady użytkowania oraz mebli oczyszczonych ze starych powłok.

  1. Uszkodzeń mebla powstałych  z winy Kupującego.

Należą do nich uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego montażu, nieprawidłowego ustawienia,  użytkowania, konserwacji czy przechowywania mebli. Są to m.in. wgniecenia, obtarcia, zarysowania, ślady po postawieniu gorących przedmiotów, zniszczenia powłok w wyniku używania niewłaściwych środków do czyszczenia mebli, zniszczenia wynikające z kontaktu z wodą. Ponieważ meble są wykonane z drewna  mają prawo się rozsychać mimo, że zostały poddane zostały gruntownej renowacji. Rozeschnięcia nie podlegają reklamacji zwłaszcza, że są one zwykle skutkiem warunków w jakich stoi mebel i naturalnego zachowania drewna w tych warunkach- np. trzymanie mebla w pomieszczeniu o dużej wilgotności i niskiej temperaturze zimą a latem nagrzanego i suchego. Stare meble są delikatne i prosimy wziąć to pod uwagę przed ich zakupem.

 

Prosimy o zapoznanie się z techniką wykończeni i metodami pielęgnacji  odpowiednimi dla określonego typu wykończenia – np. inaczej pielęgnujemy i czyścimy meble olejowane, woskowane, politurowane, lakierowane. Jeśli mają państwo pytania dotyczące pielęgnacji zakupionych mebli prosimy o kontakt mailowy chętnie udzielimy rady w tym zakresie.

 2. Różnica w odcieniu mebla

-Meble  są poddawane renowacji tradycyjnej lub malowane i patynowane ręcznie przy użyciu specjalistycznych preparatów do artystycznego malowania mebli. Ręczne malowanie oznacza, że nie ma dwóch identycznie pomalowanych mebli, dotyczy to również kompletów krzeseł. Kolor krzeseł domawianych w późniejszym czasie  ma prawo nieznacznie się różnić.

-w stosunku do tego co pokazywał monitor  ( różnica taka wynika z ustawień monitora, możliwości technicznych sprzętu, rodzaju karty graficznej itp.). Oczywistym jest, że jest to poza naszym wpływem.

  1. Nierównomierne wybarwienie lub nierówności, które wynikają z naturalnych właściwości drewna.

      4. Zamków i ewentualnie jeśli są w komplecie kluczy

 Są to elementy, które szybko się zużywają – w większości mebli są oryginalne często bez klucza, więc nie możemy zweryfikować ich poprawnego działania. Niekiedy dodajemy klucze wzorcowe (nie oryginalne, dorobione lub pasujące do zamka klucze z późniejszego okresu). Nie wymieniamy oryginalnych zamków na nowe. Nowe mechanizmy można spotkać jedynie wtedy kiedy w zakupionym przez nas meblu do renowacji takiego zamka brakowało.

5. Uchwytów do zawieszenia

W przypadku mebli, które możemy zawiesić (witryny, półki, szafki itp.).Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek niepożądane skutki zawieszenia mebla na ścianie, w przypadku jego nadmiernego obciążenia w stosunku do wytrzymałości uchwytów do zawieszenia. Jeśli planują Państwo obciążyć mebel w znacznym stopniu niektóre uchwyty należy wymienić na właściwe do wagi mebla i planowanego obciążenia.

6. Naturalne zużywanie się mebli - np. powłoki szelakowej.

7. Zainfekowanie larwami owadów

Meble antyczne, które są przez nas odnawiane są chronione specjalistycznymi preparatami zarówno w celu usunięcia ewentualnych szkodników jak i w celu wykluczenia zagnieżdżenia się drzewie pasożytów. 

8. Tapicerka

Wszelkie plamy, wytarcia, porwania, wgniecenia, marszczenia tkaniny w związku z normalnym zużywaniem się tapicerki w trakcie jej użytkowania lub powstałe z winy użytkownika.

 

INFORMACJE O STANIE MEBLI

 

Większość mebli dostępnych w sklepie Meble Art Design są to meble drewniane -stare , używane , zwykle będące antykami. Meble zostały poddane pełnej renowacji  różnymi technikami , odświeżeniu lub częściowej naprawie, mogą to być również meble przed renowacją, których stan oceniamy na dobry.

Dokładamy wszelkich starań aby meble zrobione przez nas i poddane renowacji były zrobione z najwyższą starannością.

Jeśli piszemy, że mebel "jest gotowy do wstawienia" nie oznacza to, że został poddany pełnej renowacji. Stan takiego mebla oceniamy na dobry, funkcjonalny i użytkowy może on jednak posiadać jednak pewne ślady użytkowania.

Meble stare mają prawo posiadać pewne ubytki, które nie podlegają naprawie- zresztą w tym tkwi ich urok-brak efektu sztuczności . W meblach również celowo są zostawiane pewne niedoskonałości i ubytki zwłaszcza przy zastosowaniu  technik  postarzania lub w przypadku mebli, które celowo mają mieć zachowany urok starego drewna.

Z uwagi na różne oczekiwania klientów nie jesteśmy w stanie napisać w opisie wszystkiego.Przed zakupem prosimy o zapoznanie się ze  stanem mebla. Jeśli mają państwo pytania dotyczące stanu mebla lub chcą obejrzeć więcej zdjęć prosimy o kontakt mailowy i podanie numeru telefonu. Oddzwonimy do Państwa w celu udzielenia szczegółowych informacji.

Jeśli mają państwo pytania dotyczące pielęgnacji zakupionych mebli prosimy o kontakt mailowy chętnie udzielimy rady w tym zakresie.

 

W sprawach spornych obowiązuje:

Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@mebleartdesign.pl lub telefonicznie: 690631362. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl