REGULAMIN
Każdy rodzaj zamówienia dokonany w sklepie internetowym Meble Art Design jest potwierdzeniem zapoznania się z regulaminem i jego akceptacją.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy Meble Art Design działający pod adresem mebleartdesign.pl prowadzony jest przez Annę Włodarczyk prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Meble Art Design Anna Włodarczyk, przy ulicy ks.Bolesława Dąbrowskiego 15, 74-505 Mieszkowice / Zielin, NIP 626-261-35-57, REGON 321417912,tel. kontaktowy 690631362, mail: kontakt@mebleartdesign.pl. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest przez firmę Meble Art. Design.
- Sklep internetowy Meble Art Design prowadzi sprzedaż produktów, których oferta znajduje się na stronie internetowej Meble Art Design,
- Sprzedawca zastrzega możliwość zmiany cen i asortymentu towarów oferowanych na stronie Meble Art Design. Sprzedawca związany jest ceną od chwili przyjęcia zamówienia do realizacji. Ceny towarów podane są w PLN.
ZAKUP MEBLI
- Transakcje przeprowadzamy sprawnie i rzetelnie dbając o życzliwą i bezkonfliktową atmosferę, na którą liczymy również z Państwa strony.
- Zamówienia przyjmowane są przez stronę www. mebleartdesign.pl, po wypełnieniu formularza i podaniu wymaganych danych niezbędnych do zrealizowania transakcji oraz po potwierdzeniu dostępności towaru. Dokonanie zakupu jest możliwe bądź poprzez rejestrację i utworzenie konta bądź poprzez wprowadzenie danych bilingowych bez rejestracji.
Każdy KLIENT ma zagwarantowane prawo do wglądu oraz poprawiania swoich danych osobowych, może się także zwrócić z prośbą o skreślenie go z listy klientów.
Sklep zobowiązuje się nie udostępniać żadnych danych osobowych swoich KLIENTÓW osobom trzecim.
Rejestracja klienta dokonywana jest po podaniu:
Dla klientów indywidualnych: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-email i telefonu i opcjonalnie innych danych zawartych w formularzu rejestracyjnym.
Dla firm: nazwy firmy, imienia i nazwiska osoby upoważnionej do złożenia zamówienia, adresu firmy, adresu e-mail, nr telefonu kontaktowego, nr NIP i opcjonalnie innych danych zawartych w formularzu rejestracyjnym.
Warunkiem dokonania zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza oraz złożenie oświadczenia o akceptacji regulaminu.
Zamówienie przyjmowane jest do realizacji z chwilą jego złożenia przez Klienta tj. z chwilą wypełnienia i zatwierdzenia przez Klienta formularza zamówienia.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie bądź może być sprowadzony przez Meble Art Design na zamówienie od dostawcy. W przeciwnym razie Klient jest informowany o innych możliwościach realizacji zamówienia (np. częściowa realizacja bądź zmiana zamówienia, wydłużenie czasu oczekiwania, rezygnacja z zamówienia) i podejmuje w tym zakresie decyzję wybierając spośród opcji przedstawionych przez Meble Art Design.
- W przypadku towarów „na zamówienie” czas realizacji ustalany jest oddzielnie dla każdego produktu. Klient jest informowany mailowo o czasie realizacji. Klient jest zobowiązany w ciągu 7 dni od otrzymanego maila potwierdzić chęć realizacji zamówienia oraz potwierdzić potwierdzenie realizacji zamówienia. Po tym terminie zamówienie jest anulowane.
- Do zamówienia na prośbę KLIENTA dołączany jest RACHUNEK. Rachunek jest doręczany Klientowi wraz z zamówionymi towarami lub osobno listem poleconym. NIE WYSTAWIAMY FAKTUR VAT.
ZAKUP MEBLI Z DZIAŁU DO WŁASNEGO WYKOŃCZENIA
1.Klient może zakupić mebel w aktualnym stanie dokonując zamówienia poprzez sklep internetowy.
- Klient może również dokonać zakupu mebla wstanie oryginalnym i zlecić renowację nam. W tym celu należy drogą mailową lub telefonicznie skontaktować się z Meble Art Design w celu ustalenia szczegółów renowacji i dokonania jej wyceny . Do czasu odpowiedzi czy Klient decyduje się na renowację mebel będzie zarezerwowany. Rezerwacja potrwa nie dłużej jednak niż 3 dni po wysłaniu przez nas maila zwrotnego z ofertą.
Jeśli Klient ma własny pomysł na wykończenie mebla podaje go- mile widziane zdjęcia. Jeśli nie ma pomysłu może podać rodzaj wnętrza do którego mebel ma pasować (również mile widziane zdjęcia) a my zaproponujemy rodzaj wykończenia.
- Po ustaleniu szczegółów klient otrzymuje drogą elektroniczną umowę określającą zakres zleconych prac, cenę, termin realizacji, Klient jest zobowiązany do potwierdzenia warunków umowy drogą elektroniczną. Forma płatności za realizację zlecenia jak przy meblach na zamówienie i renowacji (informacje poniżej)
MEBLE NOWE NA ZAMÓWIENIE, RENOWACJA MEBLI
- Wykonawca ustala indywidualnie z Klientem zlecenie wysyłając drogą mailową propozycję wykonania , niezobowiązującą ofertę cenową, czas realizacji oraz ewentualny koszt transportu.
Czas realizacji zlecenia oraz jego koszt jest ustalany indywidualnie w zależności od jego specyfiki - np. wzoru, wielkości, ,zastosowanych technik, dostępności materiałów itp. oraz liczby oczekujących zamówień. Przed realizacją zlecenia klient jest informowany o przybliżonym czasie realizacji. Czas realizacji może ulec zmianom. Zmiany terminu mogą być spowodowane np. opóźnieniem dostaw materiałów, problemami technologicznymi, problemami z przepływem informacji między nami a zamawiającym itp.
Zawsze dokładamy wszelkich starań, by realizować zamówienie w jak najszybszym możliwym terminie.
- Po ustaleniu szczegółów klient otrzymuje drogą elektroniczną umowę określającą zakres zleconych prac, cenę, termin realizacji, Klient jest zobowiązany do podpisania umowy i odesłania pocztą lub drogą elektroniczną. Umowa jest przyjęta do realizacji z chwilą jej odesłania.
- Czas realizacji liczony jest od momentu wpłaty zadatku w wysokości 30-60% wartości zlecenia w zależności od wysokości kwoty zlecenia. Zadatek będzie wliczona do kwoty zakupu w momencie realizacji zlecenia. Klient będzie niezwłocznie informowany o realizacji zlecenia drogą mailową lub/ i listowną na wskazane podczas rejestracji adresy. Klient jest zobowiązany do wpłacenia całości kwoty zamówienia w ciągu 14 dni od dostarczenia informacji o realizacji zlecenia. Po tym okresie będzie wysyłana drogą mailową oraz listem poleconym informacja ponaglająca do uiszczenia całości należności oraz naliczaniu dodatkowych kosztów magazynowania od daty wysłania ponaglenia do daty wpływu całości należności. W związku z tym Klient będzie zobowiązany skontaktować się ze sklepem Meble Art Design w dniu dokonywania przelewu w celu uzyskania informacji o kwocie dodatkowych kosztów magazynowania, którą powinien przelać jednocześnie z pozostałą kwotą należności. Jeśli klient uiści pozostałą kwotę zlecenia a nie uiści dodatkowych kosztów magazynowania zlecenie nie będzie zrealizowane, zadatek przepadnie a będzie zwrócona jedynie pozostała kwota zlecenia na wskazany przez Klienta rachunek bankowy. Klient powinien mieć świadomość, że nieodebranie zamówienia w czasie regulaminowym wiąże się nie tylko z dodatkowym kosztem magazynowania ale może utrudnić realizację innych zleceń dlatego zostaną naliczone opłaty za przechowywanie mebla wg. stawek ustalonych przez Wykonawcę adekwatne do poniesionych start wynikających z utrudnień.
Jeśli klient nie opłaci w całości zamówienia w ciągu 14 dni od dostarczenia ponaglenia, zamówienie nie będzie zrealizowane, zadatek przepadnie a przedmiot zamówienia ulegnie przepadkowi na rzecz SKLEPU i trafi do sprzedaży.
4.Jeśli dane kontaktowe Klienta ulegną zmianie klient jest zobowiązany do ich niezwłocznej aktualizacji. W przypadku niemożności skontaktowania się z klientem w ciągu 30 dni od realizacji zamówienia przedmiot zamówienia ulega przepadkowi na rzecz SKLEPU, a wpłacone wcześniej pieniądze nie będą zwracane.
- WAŻNE !!!- W przypadku mebli wykonanych na zamówienie lub mebli, których renowacja wykonana była pod indywidualne zamówienie NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTU.
ZAWARCIE UMOWY
1.Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji zgodnie z zapisami niniejszego Regulaminu.
Umowa zawierana jest pomiędzy Klientem a Meble Art Design Anna Włodarczyk.
2.Klient może zmienić zamówienie lub je anulować telefonicznie pod nr tel 690631362 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adres kontakt@mebleartdesign.pl w ciągu 2 dni od złożenia zamówienia.
3.Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną bieżących informacji o ofercie Sprzedawcy, w tym w szczególności o nowych produktach, cenach i promocjach.
4.W przypadku braku wpłaty za zamówione towary na konto firmowe w ciągu 3 dni od momentu złożenia zamówienia , zamówienia zostaje anulowane, chyba że Kupujący wyśle na adres mailowy kontakt@mebleartdesign.pl potwierdzenie dokonania przelewu. W przypadku płatności za pośrednictwem poczty w ciągu 3 dni od chwili złożenia zamówienia Klient jest zobowiązany do dostarczenia drogą mailową potwierdzenia przelewu. Jeśli potwierdzenie nie zostanie wysłane zamówienie będzie anulowane i w przypadku zakupu zamówionego mebla przez innego Klienta będzie dokonany zwrot kwoty za mebel na podany rachunek bankowy. Jeśli klient będzie chciał zwrotu kwoty za mebel za pośrednictwem poczty zostanie odjęta kwota pobierana przez pocztę za przelew / przekaz pocztowy.
PŁATNOŚCI
1.Zamówienia są wysyłane wyłącznie po wcześniejszej wpłacie na konto firmowe.
2.Płatność gotówką jest dostępna jedynie dla firm, którym wystawiany jest rachunek.
3.Koszty dostawy i ewentualnego odesłania zamówionych produktów ponosi Klient.
4.Płatności należy dokonywać na rachunek bankowy:
Deutsche Bank
79 1910 1048 2217 3591 2558 0001
Posiadacz rachunku:
Anna Włodarczyk Meble Art Design
Michała Roli Żymierskiego 15
74-505 Mieszkowice Zielin
NIP 626-261-35-57
ODBIÓR MEBLI, TRANSPORT
1.Zamówione meble można odebrać osobiście. Odbiór osobisty pod adresem Chmielewskiego 20 c w Szczecinie. W przypadku odbioru osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów dotyczących czasu odbioru przesyłki. Meble odbierane osobiście nie są przez nas pakowane lub są pakowane za dopłatą. Kwota dopłaty jest ustalana indywidualnie.
TRANSPORT
1. Zamówione meble wysyłamy w ciągu 2 - 31 dni roboczych od czasu zaksięgowania wpłaty lub wykonania prac dodatkowych związanych z zamówieniem ( prace wykończeniowe, renowacja itd. )
2. Informacje dotyczące ceny i sposobu transportu umieszczamy w opisie aukcji.
3. W trosce o bezpieczeństwo Państwa przesyłek i oszczędzenia Państwu i nam rozczarowań organizujemy bezpieczny transport małymi firmami transportowymi które są osobnymi podmiotami gospodarczymi. Dzięki temu mamy pewność, że meble dotrą do Państwa w stanie nienaruszonym.
Jest to zadanie wymagające zorganizowania transportu zbiorczego w określony rejon kraju tak aby cena takiego transportu była atrakcyjna , niewygórowana i porównywalna z cenami firm kurierskich.
Trzeba zatem troszkę poczekać aż w danym rejonie zbierze się kilku klientów do których będą dostarczane przesyłki. Prosimy o wykazanie cierpliwości gdyż czas oczekiwania na przesyłkę może się wydłużyć do 31 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty.
Jak tylko firma transportowa odbierze od nas przesyłkę przesyłamy informację mailem chyba że przesyłka ma dotrzeć w ciągu 2-3 dni po odbiorze od nas wtedy kontaktuje się z Państwem tylko firma przewozowa
.Nie przesyłamy informacji o planowanej przesyłce ze względu na to że firma przewozowa często zmienia terminy przyjazdu do nas i nie wiemy czy po poinformowaniu Państwa termin odbioru od nas przesyłki nie ulegnie zmianie.
Dokładny czas dostawy po odbiorze od nas paczki ustala już z Państwem osoba z firmy transportowej.
Jeśli przesyłka jest od nas odbierana nie znaczy to , że w dniu następnym będzie u Państwa. Samochód może jeszcze jechać w inne rejony kraju po kolejne przesyłki a do Państwa dotrzeć po tygodniu lub nawet dłuższym czasie. Istnieją również wypadki losowe rzadkie ale może się zdarzyć np. awaria samochodu a firma transportowa nie dysponuje dużą flotą i przesyłka będzie dostarczona dopiero po naprawie samochodu.W takich wypadkach prosimy o wyrozumiałość. NIE ODPOWIADAMY za ewentualne opóźnienia firmy transportowej po odbiorze od nas paczki.
PŁATNOŚĆ za przesyłkę następuje bezpośrednio U KIEROWCY podczas odbioru przesyłki.
Ponieważ organizacja tego typu transportu jest skomplikowanym przedsięwzięciem logistycznym prosimy aby Państwo bezwzględnie byli gotowi do odbioru przesyłki w umówionym terminie. Szczegóły dotyczące terminu dostarczenia ustala z Państwem kierowca. Przesyłki są dostarczane również w weekendy i późnych godzinach wieczornych. Prosimy pamiętać ,że transport nie jest organizowany "na życzenie" kupującego - to kupujący jest zobowiązany do dostosowania się do terminów firmy przewozowej, która ustala kursy dostarczając przesyłki również do innych osób w innych miejscowościach. Ponieważ nie jest to kurier a prywatna firma kierowca nie zostaje na miejscu tylko jedzie dalej, w przypadku gdy nie odbiorą Państwo przesyłki mimo wcześniejszych ustaleń przesyłka jedzie dalej a Państwo zostaną obciążeni kosztami ponownego jej dostarczenia.
Również ze względu na możliwy długi czas oczekiwania na przesyłkę w przypadku Państwa nieobecności, wyjazdu itp. jesteście Państwo zobowiązani do poinformowania nas o tym abyśmy przesunęli termin transportu i dostarczenia przesyłki. Jeśli taka informacja do nas nie dotrze , przesyłka od nas wyjedzie i nie będzie odebrana ze względu na nieobecność również zostaną Państwo obciążeni ponownym jej wysłaniem.
Prosimy również o łatwy kontakt pod podanymi do firmy transportowej telefonami- w przypadku kiedy firma nie może się z Państwem skontaktować przez kilkanaście godzin a ma dostarczyć przesyłkę również ponowne jej wysłanie będzie kosztem dla Państwa. Firma zwykle kontaktuje się na dzień do 2 przed dostarczeniem przesyłki. Jeśli nie jest w stanie skontaktować się z Państwem zmienia trasę i jedzie dostarczać kolejne paczki. Dlatego jeśli często Państwo nie odbierają telefonów z różnych względów prosimy o podawanie numerów dodatkowych, które są odbierane również, kiedy jesteście np. Państwo w pracy, nie są wyciszane , wyłączane lub nie znajdują się poza zasięgiem itp.
4.Jeżeli jest to zbyt długi termin dla Państwa proponujemy odbiór osobisty lub zamówienie firmy kurierskiej we własnym zakresie. W takim wypadku biorą Państwo pełną odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenie przesyłek podczas transportu. Ponieważ cena transportu obejmuje zarówno zapakowanie jak i dostarczenie paczki, w przypadku samodzielnego organizowania transportu zostanie naliczona opłata za przygotowanie mebla do wysyłki obejmująca koszty starannego zapakowania przesyłki. Wyżej wymienioną opłatę należy przelać zanim wydamy paczkę kurierowi. Kwotę podajemy po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym z Państwem. Jednak ze względu na częste uszkodzenia przesyłek nie polecamy Państwu tej formy transportu.
- Ze względu na znaczącą ilość uszkodzeń mebli wysyłanych firmami kurierskimi, tylko niektóre nasze meble sami wysyłamy takimi firmami. Muszą to być jednak niewielkie meble, których prawdopodobieństwo uszkodzenia jest znikome.PŁATNOŚĆ za przesyłkę następuje przelewem wraz z kwotą za zakupiony mebel.
6.Ryzyko uszkodzenia lub przypadkowej utraty towarów przechodzi na Klienta, w przypadku przesyłki kurierskiej organizowanej przez Meble Art Design lub prywatnej firmy przewozowej, z chwilą wydania przesyłki Klientowi.
- Prosimy o otwarcie i sprawdzenie przesyłki w obecności kurierarównież wtedy kiedy nie są widoczne zewnętrzne uszkodzenia opakowania. Jeśli przyjmiecie Państwo przesyłkę bez zastrzeżeń bo opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń a okaże się, że zawartość jest uszkodzona będziecie państwo musieli wg. regulaminu firm kurierskich udowodnić, że uszkodzenie powstało podczas transportu. Nie muszę mówić, że firmy kurierskie robią wszystko aby nie ponosić odpowiedzialności za uszkodzenie i takie reklamacje są po prostu odrzucane. Przypominamy również że kurier ma obowiązek poczekać jeśli klient chce sprawdzić przesyłkę. Reklamacje związane z uszkodzeniem mebla będą rozpatrywane tylko po spisaniu protokołu przez kuriera w chwili odbioru przesyłki. Protokół powinien zawierać opis uszkodzeń zarówno opakowania jeśli takie są jak i opis uszkodzeń zawartości, datę i czas dostawy. Jeśli kurier wypełni protokół odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypełnienie nowego formularza. Tylko poprawnie wypełniony protokół szkody uprawnia do reklamacji towaru. Jeśli nie dopełnią państwo obowiązku sprawdzenia przesyłki przy kurierze i spisania protokołu reklamacje z tytułu uszkodzenia mebla podczas transportu nie będą rozpatrywane. Pozostanie Państwu samodzielne dochodzenie roszczeń od firmy kurierskiej.
Podkreślamy, że każdy wysłany przez nas przedmiot jest sprawdzony przed wysłaniem i bardzo starannie spakowany.
Protokół oraz zdjęcia z uszkodzeniami należy wysłać jak najszybciej mailem ,MMS-em, lub pocztą na adres korespondencyjny Meble Art Design ul. Klemensiewicza 18/39, 70-136 Szczecin. Pozwoli to nam na szybkie uruchomienie działań reklamacyjnych.
Przypominamy po raz kolejny, że przyjęcie przesyłki, podpisanie odbioru przesyłki bez zastrzeżeń przez odbiorcę powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu szkody powstałej w transporcie.
- W przypadku nie odebrania przez Państwa przesyłki zostaną Państwo obciążeni kosztami związanymi ze zwrotem niedoręczonej przesyłki oraz ponownej jej wysyłki. Kwotę za zwrot przesyłki i ponowne jej wysłanie należy wpłacić na konto Sprzedającego. Przesyłka będzie wysłana ponownie dopiero po dokonaniu wpłaty.
- Jeśli dane kontaktowe Klienta ulegną zmianie klient jest zobowiązany do ich niezwłocznej aktualizacji. W przypadku niemożności skontaktowania się z klientem w ciągu 30 dni od realizacji zamówienia przedmiot zamówienia ulega przepadkowi na rzecz SKLEPU, a wpłacone wcześniej pieniądze nie będą zwracane.
ROZWIĄZANIE UMOWY, ZWROTY
1.Bardzo prosimy o przemyślane zakupy gdyż koszty transportu zwrotnego są pokrywane przez Was. Prezentowane przedmioty posiadają opis, zdjęcia można też przed kupnem zadać dodatkowe pytania.
2.KLIENT może odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia wydania mu rzeczy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia mailowo na adres kontakt@mebleartdesign.pl lub za pośrednictwem poczty na adres korespondencyjny Meble Art Design Anna Włodarczyk ul. Klemensiewicza18/39 70-136 Szczecin przed jego upływem. Koszty zwrotu zakupionego towaru obciążają Klienta.
3.Towary zakupione w cenach promocyjnych w ramach wyprzedaży organizowanych sezonowo, NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI.
4.Odstąpienie odumowy nie jst możliwe w przypadku mebli wykonywanych na indywidualne zamówiennie wg. specyfikacji klijenta. MEBLE wykonane na indywidualne zamówienie pod klienta nie podlegają zwrotowi.
5.Zakupiony towar jeśli jest nieuszkodzony i nie używany można zwrócić w ciągu 10 dni od daty dostarczenia. Koszty transportu zwrotnego i dowozu mebla do Meble Art Design pokrywa Kupujący. Zwrot kwoty zakupu następuje przelewem z chwilą dostarczenia mebla i oceny jego stanu - uszkodzeń ,śladów użytkowania. Jeśli takowe zostaną stwierdzone kwota nie zostanie zwrócona a Kupujący będzie zobowiązany do odbioru mebla lub zapłaty za przesyłkę zwrotną w ciągu 7 dni.
Zwrot może nastąpić tylko poprzez nasz transport. Nie przyjmujemy zwrotów za pośrednictwem firm kurierskich i za pobraniem. Jeśli chcą Państwo zwrócić mebel prosimy o kontakt w celu ustalenie kiedy ktoś ze współpracujących z nami firm będzie w Państwa okolicy. Kwotę za transport zwrotny należy uregulować u kierowcy podczas odbioru od Państwa przesyłki. Przypominamy również, że meble powinny być należycie zabezpieczone do transportu - w taki sposób w jaki do Państwa dotarły.
REKLAMACJE
1.Gwarancja na meble wynosi 12 miesięcy i obejmuje jedynie meble , które sprzedawane przez nas jako meble PO RENOWACJI i ROBIONE OD PODSTAW NA ZAMÓWIENIE. Nie obejmuje mebli w oryginalnym stanie i oczyszczonych. Zakres gwarancji jest ograniczony
- Gwarancja obejmuję naprawę ukrytych wad przedmiotu, które powstały przed odbiorem mebla przez klienta a które ujawnią się w okresie użytkowania.
Wszelkie wady ukryte nie będące skutkiem niewłaściwego transportowania prosimy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki lub wystąpienia wady w trakcie użytkowania w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.
3.W pierwszej kolejności wyroby uszkodzone lub wadliwe zostaną odesłane do Nas celem dokonania stosownych napraw. Jeśli mebel po dokonaniu napraw nie stracił swojej wartości użytkowej jest odsyłany do Klienta.
Należy pamiętać, że w przypadku produktów unikatowych, wykonanych ręcznie, pojedynczych egzemplarzy trudnych do odtworzenia w identycznej postaci nie możemy zagwarantować, iż produkt zostanie wymieniony na taki sam, jeśli naprawa nie będzie możliwa. W tej sytuacji Meble Art Design zaproponuje zwrot pieniędzy.
4.Uszkodzony produkt można dostarczyć osobiście ,jeśli jest przesyłany to koszt wysyłki pokrywa Kupujący. Meble Art Design natomiast pokrywa koszty odesłania naprawionego przedmiotu oraz zwraca koszty wysłania uszkodzonego towaru jeśli reklamacja okaże się zasadna.
Reklamacje należy składać mailowo na adres kontakt@mebleartdesign.pl w tytule wpisując REKLAMACJA lub listownie na adres korespondencyjny Meble Art Design Anna Włodarczyk ul. Klemensiewicza18/39 70-136 Szczecin. Prosimy o dokumentacje zdjęciową. Reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia. Jeśli reklamacja będzie uznana otrzymują państwo drogą mailową informacje o czasie dostarczenia osobistego mebla lub czasie transportu (dostarczenie mebla tylko za pośrednictwem wysyłanej przez nas firmy transportowej - opłata za transport u kierowcy). Czas realizacji naprawy reklamacyjnej zależy od rodzaju uszkodzenia i ewentualnych prac renowacyjnych. Maksymalny czas realizacji wynosi 3 miesiące od dostarczenia do nas mebla.
- Jeżeli Klient stwierdzi niezgodność dostarczonych towarów z zamówieniem wówczas zobowiązany jest niezwłocznie wysłać zawiadomienie o zauważonych wadach bądź niezgodności mailem na adres:kontakt@mebleartdesign.pl lub pocztą na adres: Meble Art Design Anna Włodarczyk, Meble Art Design Anna Włodarczyk ul. Klemensiewicza18/39 70-136 Szczecin.
Jeśli klient zauważy niezgodność dostarczonego towaru w chwili dostarczenia przesyłki prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny pod nr. 690631362. Jeśli w trakcie rozmowy ustalimy faktyczną niezgodność Klient nie będzie zobowiązany do odbioru przesyłki i opłaty za transport.
Jeżeli dostarczone towary są niezgodnie ze złożonym zamówieniem wyłącznie ilościowo, wówczas Klient zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Meble Art Design o zaistniałej niezgodności, a Meble Art Design prześle Klientowi na swój koszt brakujące towary.
Meble Art Design rozpatrzy reklamacje dotyczącą niezgodności dostarczonych towarów po odbiorze przesyłki w terminie 14 dni od zgłoszenia zawiadomienia. W przypadku uznania reklamacji towar niezgodny z zamówieniem wymieniony zostanie na właściwy ( pod warunkiem, że wcześniej wysłany towar będzie nie uszkodzony i nie będzie nosił śladów użytkowania), a jeżeli jest to niemożliwe Meble Art Design zaoferuje do wyboru Klienta: inny towar dostępny w sklepie internetowym lub zwróci równowartość ceny zakupionego towaru. W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dotyczącego niezgodności towaru , Meble Art Design pokryje koszt jego przesłania do Meble Art Design i prześle właściwy towar na swój koszt.
Gwarancja nie obejmuje:
1.Mebli , które nie są po renowacji i noszą ślady użytkowania oraz mebli oczyszczonych ze starych powłok.
- Uszkodzeńmebla powstałych z winy Kupującego. Należą do nich uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego montażu, nieprawidłowego ustawienia, użytkowania, konserwacji czy przechowywania mebli. Są to m.in. wgniecenia, obtarcia, zarysowania, ślady po postawieniu gorących przedmiotów, zniszczenia powłok w wyniku używania niewłaściwych środków do czyszczenia mebli, zniszczenia wynikające z kontaktu z wodą. Ponieważ meble są wykonane z drewna mają prawo się rozsychać mimo, że zostały poddane zostały gruntownej renowacji. Rozeschnięcia nie podlegają reklamacji zwłaszcza, że są one zwykle skutkiem warunków w jakich stoi mebel i naturalnego zachowania drewna w tych warunkach- np. trzymanie mebla w pomieszczeniu o dużej wilgotności i niskiej temperaturze zimą a latem nagrzanego i suchego. Stare meble są delikatne i prosimy wziąć to pod uwagę przed ich zakupem.
Prosimy o zapoznanie się z techniką wykończeni i metodami pielęgnacji odpowiednimi dla określonego typu wykończenia – np. inaczej pielęgnujemy i czyścimy meble olejowane, woskowane, politurowane, lakierowane. Jeśli mają państwo pytania dotyczące pielęgnacji zakupionych mebli prosimy o kontakt mailowy chętnie udzielimy rady w tym zakresie.
- Różnica w odcieniu mebla-meble są poddawane renowacji tradycyjnej lub malowane i patynowane ręcznie przy użyciu specjalistycznych preparatów do artystycznego malowania mebli. Ręczne malowanie oznacza, że nie ma dwóch identycznie pomalowanych mebli, dotyczy to również kompletów krzeseł. Kolor krzeseł domawianych w późniejszym czasie ma prawo nieznacznie się różnić.
-w stosunku do tego co pokazywał monitor ( różnica taka wynika z ustawień monitora, możliwości technicznych sprzętu, rodzaju karty graficznej itp.). Oczywistym jest, że jest to poza naszym wpływem.
- Nierównomierne wybarwienie lub nierówności, które wynikają z naturalnych właściwości drewna.
- Zamki i ewentualnie jeśli są w komplecie klucze -są to elementy, które szybko się zużywają – w większości mebli są oryginalne często bez klucza, więc nie możemy zweryfikować ich poprawnego działania. Niekiedy dodajemy klucze wzorcowe (nie oryginalne, dorobione lub pasujące do zamka klucze z późniejszego okresu). Nie wymieniamy oryginalnych zamków na nowe. Nowe mechanizmy można spotkać jedynie wtedy kiedy w zakupionym przez nas meblu do renowacji takiego zamka brakowało.
- Uchwytów do zawieszenia-w przypadku mebli, które możemy zawiesić (witryny, półki, szafki itp.).Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek niepożądane skutki zawieszenia mebla na ścianie, w przypadku jego nadmiernego obciążenia w stosunku do wytrzymałości uchwytów do zawieszenia. Jeśli planują Państwo obciążyć mebel w znacznym stopniu niektóre uchwyty należy wymienić na właściwe do wagi mebla i planowanego obciążenia.
- Naturalne zużywanie się mebli - np. powłoki szelakowej.
- Zainfekowanie larwami owadów– meble antyczne, które są przez nas odnawiane są chronione specjalistycznymi preparatami zarówno w celu usunięcia ewentualnych szkodników jak i w celu wykluczenia zagnieżdżenia się drzewie pasożytów.
- 8. Tapicerka -wszelkie plamy, wytarcia, porwania, wgniecenia, marszczenia tkaniny w związku z normalnym zużywaniem się tapicerki w trakcie jej użytkowania lub powstałe z winy użytkownika.
INFORMACJE O STANIE MEBLI
Większość mebli dostępnych w sklepie Meble Art Design są to meble drewniane -stare , używane , zwykle będące antykami. Meble zostały poddane pełnej renowacji różnymi technikami , odświeżeniu lub częściowej naprawie, mogą to być również meble przed renowacją, których stan oceniamy na dobry
Dokładamy wszelkich starań aby meble zrobione przez nas i poddane renowacji były zrobione z najwyższą starannością.
Jeśli piszemy, że mebel "jest gotowy do wstawienia" nie oznacza to, że został poddany pełnej renowacji. Stan takiego mebla oceniamy na dobry, funkcjonalny i użytkowy może on jednak posiadać jednak pewne ślady użytkowania.
Meble stare mają prawo posiadać pewne ubytki, które nie podlegają naprawie- zresztą w tym tkwi ich urok-brak efektu sztuczności . W meblach również celowo są zostawiane pewne niedoskonałości i ubytki zwłaszcza przy zastosowaniu technik postarzania lub w przypadku mebli, które celowo mają mieć zachowany urok starego drewna.
Z uwagi na różne oczekiwania klientów nie jesteśmy w stanie napisać w opisie wszystkiego.Przed zakupem prosimy o zapoznanie się ze stanem mebla. Jeśli mają państwo pytania dotyczące stanu mebla lub chcą obejrzeć więcej zdjęć prosimy o kontakt mailowy i podanie numeru telefonu. Oddzwonimy do Państwa w celu udzielenia szczegółowych informacji.
Jeśli mają państwo pytania dotyczące pielęgnacji zakupionych mebli prosimy o kontakt mailowy chętnie udzielimy rady w tym zakresie.
W sprawach spornych obowiązuje:
Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)
Gwarancja bezpieczeństwa
Sprzedawca oświadcza, że sklep internetowy prowadzony jest przy wykorzystaniu bezpiecznych mechanizmów przekazywania danych.
Klient jest zobowiązany do nie udostępniania swego loginu i hasła osobom niepowołanym. W razie udostępnienia loginu i hasła choćby nieumyślnie osobom trzecim Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie danych lub wykorzystanie danych uzyskanych na skutek dostępu do konta Klienta przez osoby niepowołane.
Postanowienia końcowe
Wszelkie zawiadomienia wynikające z umowy sprzedaży przez Internet winny być kierowane listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru na adres korespondencyjny: Meble Art Design Anna Włodarczyk, ul. Klemensiewicza 18/39, 70-028 Szczecin, bądź na adres e-mail: kontakt@mebleartdesign.pl oraz na adres mailowy lub korespondencyjny Klienta wskazany w formularzu zamówienia. Klient zobowiązany jest do poinformowania Meble Art Design o zmianie adresu. W przeciwnym razie doręczenie dokonane na wcześniej wskazany adres uznane będzie za skuteczne.