Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że mebel, który Państwo zamówiliście został sprzedany poza sklepem internetowym  a my nie zdążyliśmy zaktualizować jego dostępności - poinformujemy o tym niezwłocznie. Można też skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie przed zakupem i upewnić się czy produkt , który chcą Państwo zakupić jest na pewno dostępny.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji.Zamówione meble wysyłamy w ciągu 2 - 31 dni roboczych od czasu zaksięgowania wpłaty. Czas wysyłki zależy od grafiku firmy transportowej.W trosce o bezpieczeństwo Państwa przesyłek i oszczędzenia Państwu i nam rozczarowań organizujemy bezpieczny transport małymi firmami transportowymi. 

Jest to zadanie wymagające zorganizowania transportu zbiorczego w określony rejon kraju tak aby cena takiego transportu była atrakcyjna , niewygórowana i porównywalna z cenami firm kurierskich.

Trzeba zatem troszkę poczekać aż w danym rejonie zbierze się kilku klientów do których będą dostarczane przesyłki. Prosimy o wykazanie cierpliwości gdyż czas oczekiwania na przesyłkę może się wydłużyć do 31 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty.

Jak tylko firma transportowa odbierze od nas przesyłkę przesyłamy informację mailem chyba że przesyłka ma dotrzeć w ciągu 2-3 dni po odbiorze od nas wtedy kontaktuje się z Państwem tylko firma przewozowa.

Nie przesyłamy informacji o planowanej przesyłce ze względu na to, że firma przewozowa często zmienia terminy przyjazdu do nas i nie wiemy czy po poinformowaniu Państwa termin odbioru od nas przesyłki nie ulegnie zmianie.

Dokładny czas dostawy po odbiorze od nas paczki ustala już z Państwem osoba z firmy transportowej.

Jeśli przesyłka jest od nas odbierana nie znaczy to , że w dniu następnym będzie u Państwa. Samochód może jeszcze jechać w inne rejony kraju po kolejne przesyłki a do Państwa dotrzeć po tygodniu lub nawet dłuższym czasie. Istnieją również wypadki losowe rzadkie ale może się zdarzyć np. awaria samochodu a firma transportowa nie dysponuje dużą flotą i przesyłka będzie dostarczona dopiero po naprawie samochodu.W takich wypadkach prosimy o wyrozumiałość. NIE ODPOWIADAMY za ewentualne opóźnienia firmy transportowej po odbiorze od nas paczki.

 

>> więcej informacji w regulaminie sklepu

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

  • W trosce o bezpieczeństwo Państwa przesyłek i w celu oszczędzenia Państwu i nam rozczarowań większość mebli wysyłamy zaufanymi małymi firmami transportowymi. 

 

  • firma kurierska 

    Ze względu na znaczącą  ilość uszkodzeń mebli wysyłanych firmami kurierskimi, tylko niektóre nasze meble sami wysyłamy za ich pośrednictwem. Muszą to być jednak niewielkie meble, których prawdopodobieństwo uszkodzenia jest znikome. PŁATNOŚĆ za przesyłkę następuje przelewem wraz z kwotą za zakupiony mebel.

    Jeśli nie chcą Państwo naszego transportu organizowanego za pomocą małych form transportowych istnieje możliwość zamówienia firmy kurierskiej we własnym zakresie. W takim wypadku biorą Państwo pełną odpowiedzialność  za ewentualne uszkodzenie przesyłek podczas transportu. Ponieważ cena transportu obejmuje zarówno zapakowanie jak i dostarczenie paczki, w przypadku samodzielnego organizowania transportu zostanie naliczona opłata za przygotowanie mebla do wysyłki obejmująca koszty starannego  zapakowania przesyłki. Wyżej wymienioną opłatę należy przelać zanim wydamy paczkę kurierowi. Kwotę podajemy po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym z Państwem. Jednak ze  względu na częste uszkodzenia przesyłek nie polecamy Państwu tej formy transportu.

 

  • odbiór osobisty

Meble osobiście można odebrać pod adresem ul.Chmielewskiego 20 c w Szczecinie. W przypadku odbioru osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów dotyczących możliwych terminów odebrania mebla.Meble odbierane osobiście są przez nas pakowane za dodatkową opłatą .

 

>> szczegółowy opis form dostawy w regulaminie sklepu

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 Koszt przesyłki jest podany każdorazowo w opisie produktów.

 

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem- dostępna jedynie dla FIRM, którym wystawiany jest rachunek. W przypadku zakupu z przesyłką zawsze wymagamy przelewu zadatku na konto w wysokości 30 % wartości zamówienia.

 

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem:

ul.Chmielewskiego 20 c w Szczecinie. W przypadku odbioru osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów dotyczących możliwych terminów odebrania mebla.Meble odbierane osobiście są przez nas pakowane za dodatkową opłatą.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

NIE, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać tylko RACHUNEK. NIE WYSTAWIAMY FAKTUR VAT.Jeśli chcesz otrzymać rachunek w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury (w formularzu sklepu nie ma nazwy rachunek w związku z tym jesteśmy zmuszeni do korzystania z formularza do wystawiania faktur). Informacje na temat chęci otrzymania rachunku umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do rachunku, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia rachunku to data zaksięgowania przelewu. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 690631362 

.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie:690631362 

 

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Gwarancja na  meble wynosi 12 miesięcy i obejmuje jedynie meble , które sprzedawane przez nas jako meble PO RENOWACJI oraz ROBIONE OD PODSTAW NA ZAMÓWIENIE. Nie obejmuje mebli w oryginalnym stanie i oczyszczonych. Zakres gwarancji na antyki jest ograniczony.Prosimy o zapoznanie się z warunkami gwarancji i serwisu.

 

>> więcej informacji w regulaminie sklepu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie lub mebel posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy niezwłoczny kontakt telefoniczny z nami: 690631362 

 

>> więcej informacji w regulaminie sklepu

  


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta czas ten wynosi 14 dni kalendarzowych od czasu objęcia zamawianej rzeczy w posiadanie. Możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony.Zwrot nie jest możliwy jeśli zamawiane produkty zostały wyprodukowane według zindywidualizowanych wytycznych klienta.Prosimy o zapoznanie się z warunkami zwrotów.

 

 >> więcej informacji w regulaminie sklepu

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl